Ponieważ temacie o dodawarkach opisałem Espressa i de facto można szczerze powiedzieć, że go zgnoiłem – muszę teraz napisać, że zrobiłem sobie własny test. Polegał  on na sprawdzeniu stopnia działania (procentowej skuteczności) zaplecza w tym narzędziu.

Plik z adresami przygotowano w sposób następująco:

– z projektu zaczerpnięto do ScrapeBoxa raport w postaci wszystkich URL-i jakie były (wg Espressa) dodane pozytywnie

– wszystkie linki przycięto tylko do domen głównych oraz usunięto zduplikowane domeny

W wyniku takiego zabiegu otrzymano 2289 domen z adresami precli. Następnie poświęciłem 1,5 dnia na zarejestrowanie jednego użytkownika (ręcznie ale z lekką pomocą SEOBohatera) we wszystkich serwisach. Potem w każdym, w którym udało się dokonać rejestracji pozytywnej zostawiłem jeden swój artykuł. Projekt był dodany i wykonany prawie na początku pojawienia się Espress.pl (punkty projektowe kupiłem dokładnie 26-08-2010 – więc skuteczność obecna jest mierzona po upływie 3 miesięcy)

Wniosek 1: skuteczność projektu na dziś dzień – ok 75% działających NADAL precelków

Wniosek 2: skuteczność dodania 1 artykułu – ok 94,5% czyli VERY pozytywnie

Test nie miał na celu sprawdzenia poziomu indeksacji !!!

  • MAŁA AKTUALIZACJA (dn. 1 grudnia 2010):  w sumie na 2289 witryn preclowych działało 1723 sztuki.
Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły