skip to Main Content
+48 606 628 628 info@zgred.pl

Utrata Geolokalizacji

Dziś okazało się, że piramida opisana w jednym z testów na blogu, spowodowała utratę geolokalizacji (dziękuję czytelnikowi za zwrócenie uwagi na ten fakt).

Objawy: obok wyników wyszukania dla pozycjonowanej strony pojawił się napis [Tłumaczenie strony] – strona niby po polsku oznaczona jest jako źródłowy język angielski.

Pozostaje mieć nadzieję, że dołożenie kilku następnych mocnych linków z witryn polskojęzycznych przywróci status PL stronie. Jednocześnie witryna ta jest w top5 na swoją frazę.

aktualizacja: 27-01-2011

Dziś zniknęło oznaczenie [Tłumaczenie strony] – pomogło zaledwie kilka dobrych linków z tematycznego, polsko-języcznego zaplecza.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Ten wpis ma 4 komentarzy
  1. Hej,

    Jak dla mnie to nie utrata geolokalizacji jeśli strona jest w google.pl tylko utrata języka. Tak sobie to nazywam.

    W przypadku utraty geo stronę miałem top1-3 w google.com i > 100 w google.pl . To bym nazwał utratą geolokalizacji.

  2. Czasami jak młodą stronę da się xrumerem jest często to samo, kilka linków dobrych PL + jakaś nowa treść i wszystko spokojnie wraca do normy;)

  3. No właśnie Zgredzie pytanie – czy za utratą GEO idzie strata pozycji bo sytuacje, która opisałem miałem kilka razy ale nie niosło to za sobą strat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top
Przeczytaj poprzedni wpis:
Testy : duży przyrost linków z małej liczby witryn cz.2

W poprzednim teście sprawdzałem jak domena wiekowa będzie reagowała na szybki przyrost linków. Poniżej drugi mój test, który pokazuje przyrost...

Testy : duży przyrost linków z małej liczby witryn

Test polega na sprawdzeniu czy umieszczenie linków z jednym anchorem na witrynach o dużym site będzie miał skutki negatywne czy...

Zamknij