W kontekście pozyskiwania linków ? bo to pewnie głównie zainteresuje czytelników bloga ? Influ oferuje wiele. Poza możliwością publikacji artykułów sponsorowanych, udostępnia możliwość zakupu (a zatem i sprzedaży) podlinkowanych bannerów, linków w istniejących już artykułach, a także wszelkiej maści innych linków, które wydawca chce sprzedać (nie wiele rzeczy wygląda bardziej naturalnie, niż link z sekcji Partnerzy czy Klienci).

4obszary_influ

Nie tylko zdobywanie linków

Oferta skierowana do pozycjonerów, to tak naprawdę tylko ułamek tego, co oferuje Influ. Na ten moment Influ pozwala na prowadzenia działań w 4 obszarach. Poza wspomnianym linkbuildingiem, są to:

  • Influencer marketing
  • Content marketing
  • E-mail marketing

Działania te można łączyć, wykorzystując np. influencer i e-mail marketing do ściągania ruchu na opublikowane artykuły czy też dystrybuując swoje treści z wykorzystaniem dostępnych baz mailingowych.

A co w bazie ofert?

Na ten moment oferty w bazie Influ to m.in.:

  • Ponad 1100 portali, blogów i forów
  • 6,5 mln obserwujących 502 konta na Instagramie
  • 4 mln subskrybentów 121 kanałów na YouTube
  • 2,5 mln fanów na 286 fanpejdżach
  • 440 tys członków 63 grup fejsbuk

A najbliższe plany, obejmują dodanie do oferty Twittera, LinkedIna, prywatnych profili Facebook, Twitcha, Vine?a czy Snapchata. Zapowiada się więc bardzo uniwersalnie.

Jasne warunki i bezpieczeństwo transakcji

Influ to wygoda:

  • Dla marek i agencji, które w jednym miejscu, z jedną fakturą, bez podpisywania umów (chyba, że chcą podpisać NDA) i negocjowania stawek z wieloma podmiotami mogą zamówić dowolną ilość publikacji w wielu mediach
  • Dla Wydawców ? przede wszystkim blogerów i vlogerów, którzy w jednym miejscu mogą bezpłatnie umieścić oferty monetyzacji wszystkich swoich mediów.

Influ to także bezpieczeństwo transakcji. Po złożeniu zamówienia środki są pobierane z konta reklamodawcy, ale nie trafiają na konto wydawcy do czasu realizacji zlecenia i zaakceptowania go przez reklamodawcę. Takie rozwiązanie gwarantuje otrzymanie zarówno wynagrodzenia przez wydawcę jak i zamówionej publikacji przez reklamodawcę.

Więcej tutaj znajdą wydawcy, a tutaj reklamodawcy.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek - Zgred - pasjonat SEO, staram się zrozumieć czym jest i jak działa SEM oraz UX.

Statystyki indeksowania w Google Search Console

Jeśli analizujesz widoczność strony w Google, to nie pomijaj danych z Google Search Console. W GSC Sprawdzisz, jakie...

WIĘCEJ

Konferencje SEO w Polsce w 2022 roku

Nadchodzące konferencje SEO w Polsce w 2022 roku będą świetną okazją do spotkania się z innymi seowczyniami i...

WIĘCEJ

Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?

O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona...

WIĘCEJ

Komentarze

  1. Ciekawe co z tego będzie. Zarejestrowany jestem w tym serwisie, jest sporo „słabych” moim zdaniem serwisów. Ale są również mocne. Fajnie, że powstało, lepiej jak się dobrze rozwinie, bo ciekawa opcja.

  2. Ciekawy projekt , będzie można liczyć zapewne na bardziej konkurencyjne ceny , bo na tym rynku trochę monopol w Polsce 🙂

  3. Czy będzie taniej? Na dwoje babka wróżyła. Zwykle prowizja za pośrednictwo na tego rodzaju usługi oscyluje w okolicach 30-40%. Plusem jest to, że wszystko będzie w jednym miejscu.

  4. Fajnie że rodzi się alternatywa whitepressa, chociaż mam wrażenie że będą musieli się czymś mocno wyróżnić żeby zdobyć większy kawałek tortu, mam nadzieję że nie będzie to tylko konkurencja cenowa. Zaięgami youtubowymi i facebookowymi już się nie wyróżnią.

  5. O, ciekawa sprawa, obok zdobywania linków można wykupić udział popularnie zwanej przez środowisko „mordy” reklamującej 🙂 to chyba lepiej działa na ludzi niż inne formy reklamy – jak widzą kogoś popularnego, który „zaufał” danej marce 🙂

  6. Ciekawa sparwa. Czy ktoś już korzystał i ma porównanie z Influ w stosunku np. do Whitepressa, ReachaBlogger, Linkboxa (Linkhouse)? Jak wygląda jakość serwisów, współpraca, jak kształtują się ceny za artykuły?

  7. To Wasze Pawle czy jakaś spółka i wzajemna promocja?
    Polecasz zapewne :-)?
    Ciekawa alternatywa dla WhitePress. Czy ktoś już korzystał i porównanie jakieś ma Influ w stosunku do Whitepressa, ReachaBlogger, Link boxa (Linkhouse)? Jak wygląda jakość serwisów, współpraca, publikacji jak kształtują się ceny za artykuły?

    Taniej, drożej? Jakaś afilacja też :P?

  8. Chcieliśmy porównać Linkhouse z Whitepress, trafiliśmy na ten artykuł i jest chyba stary, bo influ.pl prowadzi do innego portalu… 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Klikając przycisk “Opublikuj komentarz” potwierdzasz, że zapoznałeś się z Regulaminem i akceptujesz jego postanowienia. Będziemy przetwarzać Twoje dane podane w formularzu w celu publikacji komentarza w serwisie. Administratorem Twoich danych osobowych jest SEMGENCE Sp. z o.o. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kategorie

Najnowsze komentarze

Popularne artykuły